Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Advies beregeningspomp

nanie

Recommended Posts

Naast mijn tuin ligt een sloot. Ik zou graag water uit de sloot pompen en daarmee de tuin besproeien. Als ik me erin verdiep op internet zie ik door de bomen het bos niet meer. Hydrofoorpompen, centrifugaalpompen, gardena, dab, petrollo. Ik wil graag iets op electriciteit, dat ik eenvoudig zelf kan installeren (ben niet zo technisch) en het liefst moet er ook een tijdklok op kunnen voor als ik weg ben. De sloot is niet zo heel schoon. Wie o wie geeft mij advies?

Dat komt goed uit.

Ik heb vorige week mijn dompelpomp vervangen voor deze beregeningspomp

http://www.waterpompshop.nl/beregeningspomp-gp-4500-inox

gp4500inoxpackage55741436367261.jpg

In deze set zit ook een extra vuilwater filter waardoor je ook gewone sproeiers kan aansluiten en dan niet dichtslippen door allerlei troep uit de sloot.

Je kan deze ook nog uitbreiden met allerlei extra zaken. Moet je maar even op die site kijken.

Ik heb deze zwaardere gekocht omdat mijn tuin 40 meter verder ;ligt maar als je pal naast de sloot zit kan je ook de licheter variant nemen.

Never trust a thin cook....

Lekker recept voor je eigen gekweekte groente ? kijk eens op proevenenruiken.nl ..