weknow Geplaatst: 19 juli 2015 Geplaatst: 19 juli 2015 @ Els Dat zal zijn omdat ie zichzelf vrij makkelijk uitzaait, vermoed ik. Ook worden planten dan houterig en dor. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
wijo Geplaatst: 19 juli 2015 Geplaatst: 19 juli 2015 Ik had vorig jaar eind juli een hoekje van 20 vierkante meter ingezaaid. Kwam mooi in bloei en werd zeer druk bezocht door bijen, hommels en andere insecten. Een mooi gezicht! Ik heb de planten de hele winter laten staan en in het voorjaar alles onder gespit. Vrijwel geen last gehad van nieuwe opkomst. Een enkel plantje, die buiten bereik van mijn schoffel is geweest, heeft zich nog wel kunnen ontwikkelen.Ik heb vorig jaar nog wel wat bloemaren geoogst voor zaadwinning. Wil dat dit jaar nog weer inzaaien maar heb helaas nog geen grond vrij hiervoor. Quote Met vriendelijke groet,Wim.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.