Raquette Geplaatst: 5 september 2015 Geplaatst: 5 september 2015 Estemy ik heb ook wel wat koemestkorrels voor je, heb hier nog een hele zak staan:). Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
balkontuinder Geplaatst: 6 september 2015 Auteur Geplaatst: 6 september 2015 Oeh, ja graag Estemy! Quote
balkontuinder Geplaatst: 13 september 2015 Auteur Geplaatst: 13 september 2015 Ehm, gewoon normale? Ik had wat van die AH moestuin-zaden dit jaar en dat was wel een succes! Maar heb er niet veel nodig, dus een compleet zakje halen vind ik zonde. Quote
Kim Geplaatst: 23 september 2015 Geplaatst: 23 september 2015 ik heb wat gewone spinazie voor je, en als je wilt wat winterspinazie, kan nog net gezaaid worden Quote
balkontuinder Geplaatst: 23 september 2015 Auteur Geplaatst: 23 september 2015 Kim: interessant, dan wil ik ze beiden misschien we proberen. Hoeft niet veel te zijn hoor, ik heb maar kleine vakjes. Quote
balkontuinder Geplaatst: 24 september 2015 Auteur Geplaatst: 24 september 2015 Ingepakt:- Kim: 5 zaden bolivian bumpee en klein handje blauhilde bonen- Koolrabi: grote theelepels zaden australische gele pluksla en rode bosui- Ciska: korona aardbei en grote theelepel zaden australische gele pluksla- Aussiekarin: 5 zaden bolivian bumpee- Estemy: twee glazen flessen- Koffiefilters Klaargezet:- Raquette: terracotta pot- Salamandertje: terracotta pot- Estemy: koemestkorrels Nog doen:- Jorieke: 30 euro pinnen- plastic vorken en lepels en messen kopen Stuur me een berichtje als ik iets vergeten ben! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 september 2015 Geplaatst: 24 september 2015 Alleen lepels en vorken messen waren er nog genoegZie: mtfd-wie-brengt-wat-mee-onder-constructie-t18057.html Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.