MM82 Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Hallo, Wij zijn een jong gezin, wonend in de stad Zwolle. Mijn oma woont buitenaf en deze week hebben we toestemming gekregen om ergens ons moestuintje te beginnen (ruimte genoeg) De eerste meters zijn al omgespit. Ik heb me hier dus maar aangemeld, aangezien ik wel wat ervaring heb, alleen is dat nog beperkt. Gelukkig bestaat er dan een moestuin forum en we hopen hier veel informatie weg te kunnen pikken en bij te leren. Inmiddels hebben we al aardbeienstekjes, die gaan volgende week de grond in met een lading mest eronder. Ook sla, andijvie en boerenkool willen we dan gaan zaaien. Worteltjes kunnen ook nog toch? Een goede schoffel is gekocht en verder gereedschap is aanwezig. Iemand tips voor de grond? Er ligt nu een donkere bodem in (onder een dikke laag mos/gras, die eerst afgestoken word) Ook tips wat we evt nog meer kunnen zaaien nu zijn welkom! Mijn eerste kraamkamer (zie foto) is inmiddels ook al een feit. Andijvie (op de gok), boerenkool en winterbloemkool voorgezaaid Groet M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts