Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Hoi allemaal

ChristaMK

Recommended Posts

Hoi allemaal mijn naam is Christa 38 en ik lees dit forum al een tijdje , super leuke handige tips, mooie moestuinen, groente, fruit, bloemen etc.

Mijn vader doet al een aantal jaren groente en kruiden planten in zijn eigen tuin aan huis, zo leuk.

Maarja ik heb geen tuin , alles bestraat man lief wilde geen plantjes , ja in potten .

Onze zoon is nu 7 en heeft heel lang in een blauwe schelp gespeelt ,water erin of zand helemaal leuk.

Het stond in de schuur en mijn man vond het een sta in de weg, mijn vader was al weer bezig met zn pepertjes tomaatjes etc.

Ik zeg tegen mijn man "als je nou is die schelp uit de schuur pakt en er wat gaten in boor en een zooi aarde erin , nou hij keek me aan met een blik van ja jij spoort ook niet .

Maar ik ben begonnen met komkommer plantjes , helaas gingen die dood te vroeg naar buiten, en stiekem vond mn man het toch leuk , of hij wilde weer een lege vensterbank kan natuurlijk ook whahaha

Dus toen kwam die schelp te voorschijn

Ik heb dus in die schelp . komkommer planten, sperciboonplanten en dan 2 trostomaatjes , had spruitjes erin ik werd gek van die gore rupsen van koolwitje dus ik heb ze eruit getrokken , had daar even geen geduld voor

Hier wat of cherry of pear tomaten word een verassing haha

IMG368461281437740748.JPG

Vleestomaten, buiten mn hekje

IMG368539871437739964.JPGIMG368616351437739968.JPG

Mijn schelptuintje

image86711437740156.jpg

Sperciboontjes

image136221437740184.jpg

Komkommers , moet een rekje of iets maken de komkommer rust nu op een knijper ben bang dat die gaat verrotten als die in de aarde ligt

image221581437740254.jpg

Ene jaja projectje van mijn man Aardappels in een bigshopper

image314341437740294.jpg

Ik hou jullie op de hoogte van mijn zeer mini moestuintje

Groetjes Christa