ChristaMK Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Hoi allemaal mijn naam is Christa 38 en ik lees dit forum al een tijdje , super leuke handige tips, mooie moestuinen, groente, fruit, bloemen etc.Mijn vader doet al een aantal jaren groente en kruiden planten in zijn eigen tuin aan huis, zo leuk. Maarja ik heb geen tuin , alles bestraat man lief wilde geen plantjes , ja in potten .Onze zoon is nu 7 en heeft heel lang in een blauwe schelp gespeelt ,water erin of zand helemaal leuk.Het stond in de schuur en mijn man vond het een sta in de weg, mijn vader was al weer bezig met zn pepertjes tomaatjes etc. Ik zeg tegen mijn man "als je nou is die schelp uit de schuur pakt en er wat gaten in boor en een zooi aarde erin , nou hij keek me aan met een blik van ja jij spoort ook niet .Maar ik ben begonnen met komkommer plantjes , helaas gingen die dood te vroeg naar buiten, en stiekem vond mn man het toch leuk , of hij wilde weer een lege vensterbank kan natuurlijk ook whahaha Dus toen kwam die schelp te voorschijn Ik heb dus in die schelp . komkommer planten, sperciboonplanten en dan 2 trostomaatjes , had spruitjes erin ik werd gek van die gore rupsen van koolwitje dus ik heb ze eruit getrokken , had daar even geen geduld voor Hier wat of cherry of pear tomaten word een verassing haha Vleestomaten, buiten mn hekje Mijn schelptuintje Sperciboontjes Komkommers , moet een rekje of iets maken de komkommer rust nu op een knijper ben bang dat die gaat verrotten als die in de aarde ligt Ene jaja projectje van mijn man Aardappels in een bigshopper Ik hou jullie op de hoogte van mijn zeer mini moestuintje Groetjes Christa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Welkom en Yeahhh weg met die stenen woestijn!! Nergens goed voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Leuke aardappel tas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts