Cees Tabak Posted August 5, 2015 Share Posted August 5, 2015 Hoi allemaal de augurken en komkommers heb ik ingemaakt in azijn. Met wat toeters (peperkorrels, ui, knoflook, etc). Maar nu gaan de augurken / komkommers zweven in de pot, richting deksel. Is dit normaal? Lijkt mij een beetje raar, temeer daar de additieven gewoon naar beneden zakken. Komt dit nog goed? gr Cees Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groentjuh Posted August 5, 2015 Share Posted August 5, 2015 Wij hebben dit jaar voor het eerst augurken, en die drijven ook idd, in het begin. Later scheuren ze open en dan worden ze zwaarder, maar of dit ook de bedoeling is .. ? Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna Link to comment Share on other sites More sharing options...
woezel Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Ja hoor maar zodra je de pot los hebt gemaakt zakt het naar beneden. Niet te veel naar kijken ik weet het blijft intresant het komt goed cees. Het gaat om de smaak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts