Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Kuikentjes


Sandra

Aanbevolen berichten

Na diverse broedrondes die helaas niet goed afliepen, de fout leek in de broedmachine te liggen zijn op 25 en 26 mei zes lieve donsbolletjes uit hun eitjes gekomen. Het zijn zwart zilveren gezoomde wyandottes, 4 stuks en sulmtalers tarwe, 2 stuks, beide krielslagen. Alle zes de eitjes zijn uitgekomen.

En ze zijn zoooooo leukkkkkkk!

 

DSC02889.jpg

DSC00941.jpg

DSC00947.jpg

 

DSC02976.jpg

 

Op mijn blogje zijn meerdere foto's te vinden!

groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk vooral die donkere met zijn gele ''armpjes''.

 

Dat is een soort pinguïn..., en die ene op de voorgrond die zo boos kijkt, denkt dat ie een soort roofvogel is in het verkeerde nest...

 

 

Hahaha inderdaad, de eerste die uit het ei kwam dacht eerst dat hij Calimero was met een eierdopje op, toen ineens dat hij dat hij Jenson Buttons was, al een gek racen door de machine heen...

groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een schatjes he, ga je ze allemaal houden?

 

 

Weet ik nog niet helemaal zeker, ik wacht eerst maar eens tot ze een week of 4 zijn dan weet ik wat het zijn ( hennetjes of haantjes) misschien gaat er nog wat naar vrienden van ons.

groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...