patrick-druif Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Hallo ik heb een himrot pitloze druif.Hij is nu 2 jaar oud en geeft nog geen druif.In julli augustus worden de bladeren heel lelijk.Woorig jaar precies het zelfde.Hoort dit zo of doe ik wat fout Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 schimmeltje? heb je hier wat aan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
windindewilgen Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 wat zijn de groei omstandigheden? binnen/buiten, hoeveelheid zon enz? Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick-druif Posted August 27, 2015 Author Share Posted August 27, 2015 Hij staat buiten op het zuiden 6 tot 8 uur zon perdag.Hij staat wel in pot met hydro korrels onder in. de pot is 65 cm breed en 80 cm hoog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Kan het mis hebben hoor, maar wat ik eigenlijk zie, is, dat de plant 'kapot-gewaaid' is. De bladeren zijn zeg maar door hevige wind kapot gescheurd en kapot- geklappert. Kan dat zijn ? De druif staat wellicht ook wel in een wat kleine pot enzo. Je voedt hem ? met wat ? Hoe groot is de pot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jodyv Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 druiven in pot zijn bijna nooit een succes. Teveel voedingsstoffen spoelen weg en de wortels krijgen geen ruimte. Ik heb hier ook een aantal druiven in pot gehad, 1e seizoen gaat goed en daarna kwakkelen. Nu staan ze in volle grond en dragen ze volop druiven en groeien hard. advies: zet ze in de volle grond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manowar Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 druiven in een pot gaat wel maar in de zomer wordt die pot veel te warm. Je zou ze met pot en al in de grond kunnen steken (als hij toch in een pot moet)het grote voordeel is dat die pot koeler blijft en veel minder vocht verliest het komt je plant ten goede. ik hou zo sommige druivenrassen /vijgenrassen bij om te testen en dat in plastiek potten van ongeveer 20 liter. in het voorjaar krijgen ze gedroogde koeiemest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts