Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat is het probleem met mijn himrot druif


patrick-druif

Aanbevolen berichten

Kan het mis hebben hoor, maar wat ik eigenlijk zie, is, dat de plant 'kapot-gewaaid' is. De bladeren zijn zeg maar door hevige wind kapot gescheurd en kapot- geklappert. Kan dat zijn ?

 

De druif staat wellicht ook wel in een wat kleine pot enzo. Je voedt hem ? met wat ? Hoe groot is de pot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

druiven in pot zijn bijna nooit een succes. Teveel voedingsstoffen spoelen weg en de wortels krijgen geen ruimte. Ik heb hier ook een aantal druiven in pot gehad, 1e seizoen gaat goed en daarna kwakkelen. Nu staan ze in volle grond en dragen ze volop druiven en groeien hard. advies: zet ze in de volle grond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

druiven in een pot gaat wel maar in de zomer wordt die pot veel te warm. Je zou ze met pot en al in de grond kunnen steken (als hij toch in een pot moet)

het grote voordeel is dat die pot koeler blijft en veel minder vocht verliest het komt je plant ten goede. ik hou zo sommige druivenrassen /vijgenrassen bij om te testen en dat in plastiek potten van ongeveer 20 liter. in het voorjaar krijgen ze gedroogde koeiemest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...