Posted May 29, 201114 yr Hallo, Ik ben op zoek naar zaad voor boerenwormkruid. Ik kan dit echter bij mijn huidige zaadleverancier niet krijgen. Ook op internet kom ik niet echt duidelijke info tegen. Kan iemand mij hieraan helpen?? Groet, Don't dream your life. Live your dreams..
May 29, 201114 yr De Cruydt-hoeck heeft het zeker in zijn assortiment. Players only love you when they're playing.
May 30, 201114 yr Heb gelezen dat als je ze tussen de aardappels zet dat je geen last krijgt van coloradokevers.Is het nu natuurlijk al te laat voor.Maar misschien handig voor volgend jaar
May 30, 201114 yr het stekt heel erg makkelijk hoor . Waar kunnen we dat vinden, of heb jij stekkies voor ons
May 31, 201114 yr Author Peet, Ik zou wel wat stekjes van je willen overnemen tegen die tijd. Ik lees eigenlijk alleen maar positieve berichten over Boerenwormkruid. Verspreid het zichzelf? Don't dream your life. Live your dreams..