CindyB Geplaatst: 20 september 2015 Geplaatst: 20 september 2015 En wil iemand wat ruilen met mij? Ik wil weer uien proberen, maar de hoeveelheden die je kan kopen is zo veel.Misschien is er iemand die winteruien als pootui heeft en die ze kwijt wil En sjalotten heb ik ook veel interesse in.... Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
simke Geplaatst: 25 september 2015 Geplaatst: 25 september 2015 Als mijn pak je binnen komt heb ik winter uien en sjalotten. Quote
CindyB Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Geplaatst: 25 september 2015 oh spannend! en stel dat het lukt,zou je er dan een paar willen ruilen met mij en zo ja,wat wil je er dan voor hebben? Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
simke Geplaatst: 25 september 2015 Geplaatst: 25 september 2015 met een rode jam zit je zeker goed. en als het niet lukt kan je die nog zelf opeten. of peper zaden / tomaten zaden. die zag ik op je lijstje staan. Quote
CindyB Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Geplaatst: 25 september 2015 Ik neem wel wat mee, dan kijken we morgen of we eruit komen? (mits jij je pakketje wel binnen hebt gekregen) Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
simke Geplaatst: 25 september 2015 Geplaatst: 25 september 2015 En de post is geweest met het paketje. Dus de winter uien neem ik mee Quote
CindyB Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Geplaatst: 25 september 2015 echt super!Tot morgen! Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Enjoy! Geplaatst: 26 september 2015 Geplaatst: 26 september 2015 Mocht je nog wat uien overhebben Simke dan houd ik mij ook aanbevolen!peper- en tomatenzaden heb ik bij mij en ook nog een paar paprikasoorten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.