JeroenA Geplaatst: 12 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2015 3 zijn afgestorven, 1ne komt er een 2de paar blaadjes aan!, heb ze nu gewoon op de vensterbank gezet (hebben zon vanaf 12u tot ze ondergaat) eens de winter dichter komt zal ik dan de lamp gebruiken, zal beter zijn denk ik Quote
Erny Geplaatst: 12 oktober 2015 Geplaatst: 12 oktober 2015 Ik weet niet of dat wel het beste idee is. Heb je het topic:licht-lichtbehoefte-t12172.htmlal doorgelezen? En hoe warm hebben de plantjes het dan nu bijvoorbeeld? Vooral 's nachts?... Grote temperatuurswisselingen waarschijnlijk? Heb je er warmtematjes onder om dat op te vangen?Plantjes niet te nat houden trouwens, dan kan het zijn dat de steeltjes wegrotten. Quote
JeroenA Geplaatst: 13 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2015 temperatuur schommelt tussen de 20 snachts en 25 overdag, (dor dat mijn appartement algemeen opwarmt in de dag en weinig afkoel tin de nacht heb ik nog steeds zonder verwarmign 20 graden snachts (dus smorgens als ik opsta geeft de thermostaat 20 graden ) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.