Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik kan niet zo goed plannen dit voorjaar wanneer ik in Nederland ben voor de doos.

Ik heb in het najaar de doos al aangevuld en hoef hem daarvoor niet te hebben..Jasmin heeft er in toegestemd om wat zaadsoorten aan me op te sturen. Sla/spinazie/rucola/groenbemester..(voor wie er iets voor mij in wil stoppen )

Er zitten twee keer twee zakjes rucola nu in (wild 2 en gewone 2).

Schat tiental sla soorten (heb ze niet geteld)

Heb er spinazie in gedaan en zat nog een ander soort in.

en van groenbemester zit er een grote zak winterrogge in en klein zakje wintertarwe, rode klaver en wikke.

Vond het erg leuk om tussen alle zaden te neuzen (was mijn eerste keer) en hoop ook een aanvulling te hebben gegeven.

Groetjes Meegosh

Geplaatst:

Hallo allen

De doos is vandaag opgehaald door mijn betere helft en zal morgen doorgespit worden

Heb er ontzettend veel zin in!

Zal vast de volgende op de lijst een berichtje sturen

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Ik heb reactie gekregen van liekie en zal de doos vandaag of maandag naar haar doorsturen

Er zaten erg leuke dingen in de doos en het was inderdaad als pakjesavond om daar doorheen te snuffelen

Er zitten weer wat bloemenzaden en een paar zakjes koolsoorten bij maar vooral de bonen en peulvruchten afdeling is flink bijgevuld

Het doosje wou haast niet meer dicht haha

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Joepie! Daarnet bericht gekregen dat de doos opgehaald kon worden bij het Kiala punt en er meteen heen gesneld. Jammer dat ik nog moet werken anders had ik hem al meteen open gemaakt! Nu wachten (vol spanning!!) tot vanavond en dan lekker met een kop thee uitzoeken.

Geplaatst:

Vandaag is de doos weer op weg gegaan naar Flup. Er zit veel moois in en ik hoop dat ik ook weer wat moois voor de volgende deelnemers erbij heb gestopt. Verder een bakje vervangen dat daar echt aan toe was.

Veel plezier en bedankt dat ik mee kon doen. Was erg leuk!

Geplaatst:

Als Appelvrouw de komende weken in Nederland is/komt kan het natuurlijk goed. De ronde is snel gemaakt tot hier toe, dus alle mogelijke vervolgroutes voorde laatste 3 van de lijst mogelijk denk ik. Laat Appelvrouw en/of Jasmin maar zeggen wat voor hen het beste uitkomt en schuif mij er dan maar ergens tussen of na zoals het het beste past dan... (Verwacht over een week of zo ook nog een deel van mijn nieuwe moestuinzaden uit Engeland)

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Nee, de doos hoeft niet naar mij. Ik heb ik september al aangevuld en Jasmin weet wat ik wil hebben ( zie een paar bladzijdes terug) dus die haalt het eruit voor mij. Doen jullie maar lekker jullie rondje

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Zal Bloemenkoningin dan een PB met adresgegevens sturen. Maar ze kan op haar gemakkie de doos bekijken.

Ik zal ze dan naar Jasmin sturen.

Geplaatst:

Mijn moeder heeft hem opgehaald (ik ben er nog niet, is even wat tussendoor gekomen), maar we hebben al telefonisch besproken wat er in zit. Kortom, vanmiddag of morgen doet mijn moeder hem op de post en zal ik ook de Track & Tracecode doorgeven aan Bloemenkoningin.

Had niet verwacht dat er zoveel in zou zitten.

Geplaatst:

Gisteren PB gehad van Bloemenkoningin en vandaag mailtje van Kiala dat verzending in voorbereiding is. Is dus onderweg, Jasmin.

Zal laten weten als ze er is. (Helaas dichtstbijzijnde Kiala hier op 11 km en DHL op 8 km...niet zeker dat ik er direct om kan)

Stuur je me jouw gegevens ook alvast even per PB, Jasmin?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...