Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Blije Zaden Doos 2015-2016 UPDATE 28.01.2016 (1e post)


Aanbevolen berichten

Helaas heb ik gisteren geen reactie meer gekregen van Victor (vandaag wel) waardoor de doos gisteren niet meer verstuurd kon worden. Gezien mijn conditie ben ik bang dat de doos, omdat hij alleen met.DHL verstuurd aan worden en niet met kiala,pas zaterdag weer verstuurd kan worden. Ik ben afhankelijk van anderen helaas en eerder is er waarschijnlijk geen mogelijkheid. Sorry voor het oponthoud maar ik zal er goed op passen en doe mijn best hem zsm te versturen.

Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik gisteren geen reactie meer gekregen van Victor (vandaag wel) waardoor de doos gisteren niet meer verstuurd kon worden. Gezien mijn conditie ben ik bang dat de doos, omdat hij alleen met.DHL verstuurd aan worden en niet met kiala,pas zaterdag weer verstuurd kan worden. Ik ben afhankelijk van anderen helaas en eerder is er waarschijnlijk geen mogelijkheid. Sorry voor het oponthoud maar ik zal er goed op passen en doe mijn best hem zsm te versturen.

PostNL is ook geen optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Postnl heel duur? dat valt wel mee toch?

 

DHL is €5,00 voor verzenden naar een afhaalpunt. €5,75 voor bezorgen aan huis

Postnl is €5,95 voor bezorgen op een afhaalpunt. €6,50 voor bezorgen aan huis

 

Dat je afhankelijk bent van anderen snap ik maar al te goed maar dacht dat PostNL misschien makkelijker was, meer servicepunten met vaak ruimere openingstijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht.... Allereerst Lies. .. het spijt me dat het niet gelukt is om de doos voor mijn operatie of in het weekend heb kunnen versturen.

Ik heb net.een vrij zware operatie achter de rug en ik. Heb aan alle kanten mijn best gedaan de doos zsm te versturen. Ik ben niet in staat om naar een postagentschap ( kosten 6.95) of een dhl.punt te gaan.!

Sorry dat je een paar dagen langer op de doos moet wachten, maar nogmaals ik heb mijn best gedaan.

Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cindy, nee joh zo bedoel ik mijn post helemaal niet. probeerde je te helpen, niet je een schuldgevoel aan te praten.

 

Echt niemand die je de vertraging kwalijk neemt! ik al helemaal niet. ik weet donders goed hoe vervelend het is om afhankelijk te zijn van anderen.

 

Je had het over duur vandaar dat ik de prijzen noemden. (zelf het adres uitprinten is 6,50 ipv 6,95 bij Postnl)

op de doos wacht ik trouwens niet, die heb ik al gehad (bij mij ontstond juist de vertraging waardoor jij nu in de knoop komt ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke.. dan lees ik het misschien verkeerd, zand erover

Ik doe mijn uiterste best om de doos eerder te versturen dan zaterdag, maar de mogelijkheden zijn niet groot.

Mijn man heeft een hele drukke baan waarvoor hij vroeg de deur uit is en laat pas weer binnen.

Voor een Kialapunt was dit geen probleem, maar DHL is niet meer open in de avond.

Ik heb hele aardige buren, maar ik heb niet zo'n band dat ze voor mij ff de stad door crossen om een pakket weg te brengen

Vandaar dat ik moet wachten.

Jasmin is op de hoogte en Victor ook...

Nogmaals helaas en mijn excuus dat er een week vertraging in de doos zit, maar ik zal er goed op passen

Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik gisteren geen reactie meer gekregen van Victor (vandaag wel) waardoor de doos gisteren niet meer verstuurd kon worden. Gezien mijn conditie ben ik bang dat de doos, omdat hij alleen met.DHL verstuurd aan worden en niet met kiala,pas zaterdag weer verstuurd kan worden. Ik ben afhankelijk van anderen helaas en eerder is er waarschijnlijk geen mogelijkheid. Sorry voor het oponthoud maar ik zal er goed op passen en doe mijn best hem zsm te versturen.

 

 

Ik begrijp dat er inmiddels contact is, maar dat het praktisch gezien even lastig is de doos snel te versturen. OK. Houd ons op de hoogte zodra Het Ding weer in beweging komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niet. nadeel van geschreven tekst dat het soms ander overkomt dan bedoeld.

 

En DHL heeft hier ook van die erg korte openingstijden. Dat is bijna onmogelijk voor of na werktijd langs te gaan, vandaar dat ik persoonlijk meer fan ben van PostNL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet zo goed plannen dit voorjaar wanneer ik in Nederland ben voor de doos.

Ik heb in het najaar de doos al aangevuld en hoef hem daarvoor niet te hebben..Jasmin heeft er in toegestemd om wat zaadsoorten aan me op te sturen. Sla/spinazie/rucola/groenbemester..(voor wie er iets voor mij in wil stoppen )

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

van groenbemester zit er nu een apart bakje in de doos, daar zit sowieso al het een en ander in. Van mij een aantal kleine hoeveelheden om te testen, niet genoeg om een heel veld te voorzien van groenbemester.

 

( met het invriezen moest alles in afgesloten bakjes. Vandaar dat ik de losse zak groenbemester in een bakje heb gestoken. )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...