Geplaatst: 5 oktober 201510 j Hallo allen, Ik heb een kleine kas en wil daar led verlichting in gaan plaatsen.Welke kleuren heb ik nodig voor goede groei bloei en vruchten? Grt,CC
Geplaatst: 5 oktober 201510 j In de professionele teelt worden er leds gebruikt met meerdere kleuren, blauw en rood.Deze worden wel anders aangestuurd volgens de groei van de planten;Hier is al over gediscuteerd in een vorig topic.Hier vind ge ook veel uitleg.http://www.kweekverlichting.nl/blog.php/page/all Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 6 oktober 201510 j maak wel even een kostenplaatje als je lang wilt belichten en dus ook verwarmen in je kas wij kweken alleen zaailingen in het voorjaar op binnen, want daar is het al warm zat, en met tl verlichting 2 buisjes van 20 w, heb ooit uitgerekend dat dat het goedkoopste was
Geplaatst: 6 oktober 201510 j Auteur Okey ik zal idd even berekenen hoeveel licht warmte en dan wat het gaat kosten en of ik dan goedkoper ben met tl Thx all
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.