Guus D Geplaatst: 27 oktober 2015 Share Geplaatst: 27 oktober 2015 Te koopVerschillende tijdschriften. Liefst alles in 1 koop. Dan zijn ze 10 cent per stuk.Los kan ook. Het zijn 160 boeken.Bloem en plant jun. 1999 tot jan 2007Groei en bloei dec 1987 tot okt 2010 Ik weet niet of de jaargangen compleet zijn.boeken zijn nog netjes en als nieuwHele partij voor 15 euro. Gr guus Quote Omdat het kan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
loes Geplaatst: 27 oktober 2015 Share Geplaatst: 27 oktober 2015 De groei en bloei vind ik erg leuk om te lezen. Ben alleen bang dat het teveel is om te verzenden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Guus D Geplaatst: 27 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst: 27 oktober 2015 Ik zal eens kijken hoeveel de groei en bloei tijdschriften wegen. Gr Quote Omdat het kan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Guus D Geplaatst: 6 november 2015 Auteur Share Geplaatst: 6 november 2015 Hele partij voor 5 euro. Vind het zonde om ze bij t oud papier te doen. Quote Omdat het kan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 6 november 2015 Share Geplaatst: 6 november 2015 Mocht je ze niet kwijt kunnen, dan misschien ter adoptie afgeven bij een (volks)tuinvereniging in de buurt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
meriams moestuintje Geplaatst: 20 december 2015 Share Geplaatst: 20 december 2015 ik wil ze graag van je overnemen, maar waar woon je ergens? Ik vlakbij Veghel. Is het op redelijke afstand?groetjes,Meriam Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.