Geplaatst: 27 november 20223 j @Flup je zou het aan @fre3ke zelf kunnen vragen? Ik heb me gedragen. Slechts één zakje met 20 zaden van de Corsicaanse munt besteld bij Vreeken. Folder van Zaadhandel van der Wal bij oud papier gedaan (plastic omhulsel bij plastic afval).
Geplaatst: 27 november 20223 j 5 hours ago, Flup said: bijzonder aan die zaadgoedhandel Dat ze soorten hebben die ik verder nergens aantref. Ze hebben siersegment en kruiden. Niet echt moestuin. De kwaliteit en verpakking is top. Als je bij Jelitto koopt, dan heb je wel meteen 50 planten van die soort te zaaien. Ik vond het leuk voor een keer, om een paar onbekende soorten op de kop te tikken. 27 november 20223 j aangepast door fre3ke
Geplaatst: 2 februari 20233 j Ooh, nog 40 soorten besteld bij Tuinkabouter🙃. Het beeld van een toekomstige perfect heringerichte weelderige droomvoortuin wisselt zich nu af met het beeld van ruimte-, potjes- en tijdgebrek. Commentaar van wijze zoon: 'Je kan nooit genoeg zaadjes hebben!'
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.