Geplaatst: 14 april 20169 j Auteur Het is niet zo dat het moet Raquette ik miste gewoon nog enkele mensen in het lijstje en die hebben een pbtje gehad met de vraag of ze nog komen of dat ik een berichtje heb gemist?Ik denk dat je wel begrijpt dat Jorieke niet voor ons allemaal eten en drinken kan verzorgen dus vandaar de gezamenlijke inbreng, zodat we ook allemaal gezellig met elkaar kunnen eten, ik vind dit in ieder geval leuker dan dat ik mijn eigen boterham mee moet brengen en ik denk dat dit voor de meeste geld toch?Wat je meebrengt maakt niet uit plastic bordjes prima of een pak appelsap uit de winkel ook goed of je gaat uren in de keuken staan ieder zijn eigen keus. Maar het staat je ook vrij om te zeggen ik lunch niet mee en ik breng niets mee. Maar in ieder geval bordjes komen zeker nog van pas maar aan jou de keus?
Geplaatst: 14 april 20169 j Tuurlijk begrijp ik dat! Ik had alleen ergens gelezen dat er altijd veel teveel eten was, dus het leek mij gezien de omstandigheden hier dan handiger dat ik iets kant en klaars mee zou brengen dat ook nog een aanvulling is op hetgeen er al is. Zal ik 50 x vork, 50 x mes, 50 x bord kopen? Dat lijkt me voldoende, of...? Geef maar aan! EDIT: never mind, ik zie een lijst met 41 personen, dus dan ga ik uit van 50. Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Geplaatst: 14 april 20169 j Auteur Er ligt nog redelijk wat bestek dus wat vorken komen wel van pas en eventueel wat bordjes zijn ook altijd makkelijk Estemy brengt er ook nog mee dus komt goed.
Geplaatst: 14 april 20169 j Okee, dan doe ik vorken, bordjes en...servetjes? Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Geplaatst: 14 april 20169 j Voor de lunch aardappelsalade, cake en koffiemelk. Voor Jorieke rijst, hagelsag en gist. Om te proeven heb ik alleen nog groene tomatenchutney staan. Heb er zin in!
Geplaatst: 14 april 20169 j Mijn pak zout is spontaan veranderd in suiker, zodat ik nu 2x suiker meeneem voor Jorieke.
Geplaatst: 14 april 20169 j Da's knap...nu nog water in wijn. Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Geplaatst: 15 april 20169 j Ik zie net dat er nog bier gevraagd wordt maar de vorige keer heb ik bijna alles kunnen terug meenemen.Dat zal nu dan veel minder zijn.Het excuus is dat iedereen moet rijden, voor mij is dat goed maar ik doe geen transport voor niets.En voor de rest laat ik het aan de Bazin over, heb al last genoeg met de planten om weg te geven. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 15 april 20169 j Ach Willy, het bier in Zelhem achterlaten is vast geen probleem Ik neem koffie mee voor de tafel en voor Jorieke ook.
Geplaatst: 15 april 20169 j Auteur Ik zie net dat er nog bier gevraagd wordt maar de vorige keer heb ik bijna alles kunnen terug meenemen.Dat zal nu dan veel minder zijn.Het excuus is dat iedereen moet rijden, voor mij is dat goed maar ik doe geen transport voor niets.En voor de rest laat ik het aan de Bazin over, heb al last genoeg met de planten om weg te geven. Willy dat komt ook omdat jij alles in het groot doet! Plantjes, eten!Is allang goed als je een paar flesje meebrengt en geen krat van 24.Dat je bazin een verassing meebrengt had je al doorgegeven, ik ben benieuwd wat het deze keer is haar vorige recept heb ik al een paar keer gemaakt was zo goed bevallen!
Geplaatst: 15 april 20169 j Wat de Bazin in haar keuken verricht trek ik me niet aan, de tuin is voor mij en zo is het redelijk verdeeld vind ik.Dus ik weet van geen kanten wat ze gereed maakt.We moeten wel een paar uur rijden hé. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 15 april 20169 j de kiwibes en appel in chocolade, blijken bosbessen en appel in chocolade te zijn.... De kiwibes variant blijk ik eerder kado gedaan aan mijn schoonmoeder herinner ik mij nu. Verder de LIDL gevraagd een vego quiche voor mij te maken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.