Jorieke123 Geplaatst: 13 maart 2016 Geplaatst: 13 maart 2016 Ik op zich wel... maar wat is binnenkort? Hoe groot wil je ze hebben? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 13 maart 2016 Auteur Geplaatst: 13 maart 2016 Dat de oogst er al aan hangt Nee, het zou fijn zijn als ik ze voor eind april in de kas kan zetten... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 13 maart 2016 Geplaatst: 13 maart 2016 Ok, ga ik voor je doen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Anna3 Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 Ik heb wel wat paprikaplanten voor je, zie mijn ruillijstje voor de soorten. Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 maart 2016 Auteur Geplaatst: 15 maart 2016 Ok ik ga kijken!Jorieke jij bedoelde toch komkommers? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 Ja, klopt (zie nu pas dat dat niet heel duidelijk was nee) Ik zaai de marketmore 70. Maar ik wacht nog heel even. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 16 maart 2016 Auteur Geplaatst: 16 maart 2016 Dank je! Heeft er iemand het boek haken voor dummies voor mij te leen, ruil, koop? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 16 maart 2016 Auteur Geplaatst: 16 maart 2016 En dan nog iets: ik kreeg vorig jaar wol en een patroon om een jurkje te breien voor t kleinkind. Alhoewel het geen moeilijk patroon is ben ik niet verder gekomen dan halverwege t voorpand van t jurkje. Dat heb ik net weer uitgehaald..het kindje is nu te groot. Dit gaat het sowieso niet worden voor mij, ik brei liever met pen 7 en dan alleen maar sjaals ( daarom wil ik ook haken leren)Wie heeft er zin om dit jurkje te breien? Je krijgt het (phildar)patroon en de 6 bolletjes wol...in ruil voor een pakje jamsuiker? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 17 maart 2016 Auteur Geplaatst: 17 maart 2016 Was er nu iemand die Gojibes van mij wilde? Ik kan het nergens meer vinden Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 maart 2016 Geplaatst: 17 maart 2016 Bij iemand anders zijn lijstje Anna geloof ik. Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 maart 2016 Auteur Geplaatst: 17 maart 2016 Dat is het dank je wel Angela Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Anna3 Geplaatst: 18 maart 2016 Geplaatst: 18 maart 2016 Klopt haha! Ik niet haken voor dummies, maar wel het "handboek haken" van de Action geloof ik. Wil je die lenen? Ik kan ook wel wat uitleggen in april of juni als je dat fijn vindt Quote
simke Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Hoi ik heb voor je tomaten planten. Coer de boef. En bloemkool plantjes. Die winter kamperfoelie rook heel lekker. Ik vertelde vorig jaar het aan mijn tuin buurman. En die had er wel oren naar voor de grote tuin van zijn dochter. Mijn vraag heb je nog stekken. Quote
appelvrouw Geplaatst: 20 maart 2016 Auteur Geplaatst: 20 maart 2016 Anna, uitleg in juni is fijn..misschien kan het boek dan mee en kan ik dan enkele kopieen maken aan de hand van de uitleg Simke, superfijn van de ruil. Ik heb 4 kamperfoelies afleggers opgepot en hoop dat er minstens 2 het gaan doen, dan is er een voor jou. ik hou je op de hoogte! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 21 maart 2016 Geplaatst: 21 maart 2016 ik vind zo een watertimer leuk, heb je die nog? prijsje? Quote
appelvrouw Geplaatst: 21 maart 2016 Auteur Geplaatst: 21 maart 2016 Rob de watertimer is voor jou. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
weknow Geplaatst: 21 maart 2016 Geplaatst: 21 maart 2016 Appelvrouw, Je krijgt wat plantjes van die artisjok. Had er 25 gezaaid, waarvan tot hier 8 boven kwamen...groeien zeer snel en maken al hele lange wortels...niet geschikt om tot 16 april in een apart bakje te laten staan.... en ik heb ze dus al opgepot in 11 cm. potten. Ik wil er zelf ook een flink aantal zetten. Zal waarschijnljk de andere helft nog zaaien binnenkort. Ruimte is beperkt, nu het in de kas eigenlijk nog te koud is voor veel planten...moet al heel veel improviseren met alle zaailingen etc. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
appelvrouw Geplaatst: 21 maart 2016 Auteur Geplaatst: 21 maart 2016 Dank je wel Weknow, fijn! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bouwvrouwe Geplaatst: 25 maart 2016 Geplaatst: 25 maart 2016 Die lissen en winterkamperfoelie zou ik leuk vinden! ik heb wel wat bamboestokken die ik kan afsnijden voor je.mijn bessen zijn niet heel special geloof ik.Ik heb wel een oude stekelige braam die lekker en tot laat vrijgevig is. stond alleen geen naam bij toen we het huis kochten zeg maar of je die wilt proberen, dan gaat het mes erin Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 maart 2016 Auteur Geplaatst: 25 maart 2016 Gele iris neem ik voor je mee. De winterkamperfoelie moet je even afwachten..de twee zeker groeiende heb ik vergeven..ik heb er nog een die nog geen teken van leven geeft..maar het is nog vroeg. Doet ie het dan is ie voor jou. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bouwvrouwe Geplaatst: 25 maart 2016 Geplaatst: 25 maart 2016 we wachten gewoon af. Wil jij die stekelbraam nog proberen of wacht je op tammere familieleden? Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 maart 2016 Auteur Geplaatst: 26 maart 2016 Nee, ik krijg al bramen als het goed is...dan wordt het een te grote haag Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 27 maart 2016 Auteur Geplaatst: 27 maart 2016 Ik ben wel zo`n beetje uitgeruild..anders ben ik echt de hele MTFD alleen maar daar mee bezig. Dus vandaag heb ik mijn vraag en aanbodlijst geschrapt en heb ik hier alleen de ruilafspraken. Dat neemt niet wel dat je nog best kunt vragen om iets als je denkt dat ik het heb. Willen jullie allemaal nakijken of alle afspraken erop staan? Geef:Simke: citroenverbena, ochtendmix, winterkamperfoelie.Jorieke: mispelgelei, Yakon, winterkamperfoelieCiska: mispelgelei, kastanjeboon ( haricot gout chataigne d`Echenans), geelwortel voor ErnyAngela: mispelgelei, gele iris, geelwortelJootje: kaaspotjes 2 x + koningskaars en heemst..Estemy: tomatenzaadjes meerdere soorten blauw/ VeltWil/Topaz or huanKibas: bonte en gewone eeuwig moesP.Gestoord: TayberryReina: TayberryWeknow: zeepkruidGoldfish: citroenverbena en knoflookbieslook + zijn boek C. Shein en mini granaatappelboompjeBerijl: 2 kaaspotjes en oerprei en perzikSalamander: Bumble bee oerpreiJasmin: ochtend,verkouden,avondthee en provencaalse kruiden..Groentjuh: 2 x hazelnootNasuada: Ochtend- en verkoudheidstheeAnna3: 3 soorten kruidenthee, bietenzaad, boerenkoolzaad, zaad tomaat VeltWil, Gojibessenstruikje.Kim: gojibessenstruikje.Robo: watertimer. walnotenBouwvrouwe: gele iris, laatste stek winterkamperfoelie Zuurdesem: Angela, Prettig Gestoord Krijg:Yuras: Physalis en oranje paprika.Ciska: rozenstekkenKibas: chayoteAngela: proseccoJorieke: Zwartmoeskervel, brave Hendrik/Zeebiet indien aanwezig, komkommerplantje(s)Goldfish: Boek Sepp Holzer, blauwe besPrettig G.: rode puntpaprika/mortgage/lincolnBerijl: vlees/zeepjesGroentjuh: gehaktmolenSalamander: paprika, ammi nogwatiusJane Doe: braam NavahoJasmin: zeepjesNasuada: geleisuikersSimke: tomaatpl. en bloemkoolpl.Estemy: plantjes broccoli + nog 2 srt.Anna3: Tomatenplanten 5 srt. zaadjes dancing W.S., 2 xpaprikaReina:Weknow:Jootje: tomatenplantenRobo: bloemen enzoBouwvrouwe: hemerocalis, herfstanemoon Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 30 maart 2016 Auteur Geplaatst: 30 maart 2016 Die lissen en winterkamperfoelie zou ik leuk vinden! ik heb wel wat bamboestokken die ik kan afsnijden voor je. Het laatste aanbod van de bamboestokken had ik overheen gelezen. Mag ik me daar nog voor inschrijven Bouwvrouwe? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.