greetje11 Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Waar hebben jullie de kas mee afgeschermd? Ondanks een schaduwdoek aan de buitenzijde op het dak, hangen in de loop van de dag alle planten weer. Heb vanmorgen aan de binnenzijde een stuk witte vitrage gespannen om de warmte enigszins te temperen.Alles staat open en ook heb ik een automatische raamopener.'s Morgens verdeel ik gieters water over de grond bij de planten, maar het is hier zo warm 30 graden dus dan doe ik dat 's avonds weer.Ik zit nog te denken of ik temperzon zal halen en er op smeren, maar wat is jullie mening daar over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Zelf vindt ik temperzon erg lelijk, maarja het werkt wel en de helezomer komt er nog aan ik zou het waarschijnlijk doenje kan bv ook een oudlaken spannen in de nok als je dat netjes gespannen krijgt werkt ook maarja ook geen mooie oplossing.ik laat in iedergeval nu dag en nacht raam/deur open zolang het zulk mooi weer blijft is dat denk ik zeker nodig Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aardbeijim Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Of bekalken Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Ik heb er nog niets in hangen tegen de hitte. Ik heb plastic flessen met water die langzaam leegdruppelen, en de planten hangen nooit slap... 1 raam staat altijd open, de deur staat overdag open, en het andere raam wordt bediend door een automatische opener. Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted June 6, 2011 Author Share Posted June 6, 2011 Jorieke, kun je me uitleggen hoe je dat doet met die flessen??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Nou ik moet nog een goedkopere manier vinden, maar ik heb bij bakker-hillegom 3 jaar terug van die dingen gekocht waar je een petfles op kunt drukken, en die vul je met water en dat dingetje leegt die fles dan heeeeeeeel langzaam.Maar hier op het forum zitten mensen die dat soort dingen maken op een veel simpelere manier. Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 emmers met water en daaruit een dik katoendraad naar de plant zijn voet bv Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts