Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Kas afschermen tegen de zon

greetje11

Recommended Posts

Waar hebben jullie de kas mee afgeschermd?

Ondanks een schaduwdoek aan de buitenzijde op het dak, hangen in de loop van de dag alle planten weer.

Heb vanmorgen aan de binnenzijde een stuk witte vitrage gespannen om de warmte enigszins te temperen.

Alles staat open en ook heb ik een automatische raamopener.

's Morgens verdeel ik gieters water over de grond bij de planten, maar het is hier zo warm 30 graden dus dan doe ik dat 's avonds weer.

Ik zit nog te denken of ik temperzon zal halen en er op smeren, maar wat is jullie mening daar over

Zelf vindt ik temperzon erg lelijk, maarja het werkt wel en de helezomer komt er nog aan ik zou het waarschijnlijk doen

je kan bv ook een oudlaken spannen in de nok als je dat netjes gespannen krijgt werkt ook maarja ook geen mooie oplossing.

ik laat in iedergeval nu dag en nacht raam/deur open zolang het zulk mooi weer blijft is dat denk ik zeker nodig

Players only love you when they're playing.

Nou ik moet nog een goedkopere manier vinden, maar ik heb bij bakker-hillegom 3 jaar terug van die dingen gekocht waar je een petfles op kunt drukken, en die vul je met water en dat dingetje leegt die fles dan heeeeeeeel langzaam.

Maar hier op het forum zitten mensen die dat soort dingen maken op een veel simpelere manier.