PeePastinakel Geplaatst: 28 januari 2016 Geplaatst: 28 januari 2016 Hallo allemaal! Leuk dat ik dit forum heb gevonden. Ik heb altijd in bakken en potten op het balkon een moestuintje gehad in Amsterdam. Sinds kort beschik ik over een echte tuin! Fantastisch! Ik heb een aantal vragen die ik het juiste topic zal stellen. Groeten! Quote
marijke Geplaatst: 29 januari 2016 Geplaatst: 29 januari 2016 (aangepast) Welkom op het forum.Wat fijn dat je nu een 'echte' tuin hebt i.p.v. bakken op het balkon, maar wat een problemen met de grond. Sterkte met alle gedoe eromheen.Ik hoop dat je toch nog e.e.a. kunt verbouwen dit seizoen (op wat voor manier dan ook).Trouwens een prachtig avatar...waar komt de originele afbeelding vandaan? Ik zou hem graag eens duidelijk bekijken. 29 januari 2016 aangepast door Gast Quote
Nathanya Geplaatst: 29 januari 2016 Geplaatst: 29 januari 2016 Welkom hier, veel plezier met de tuin!! Quote
PeePastinakel Geplaatst: 30 januari 2016 Auteur Geplaatst: 30 januari 2016 Dank jullie wel! Ik ga veel van dit forum leren denk ik. Zoveel leuke en nuttige informatie! Trouwens een prachtig avatar...waar komt de originele afbeelding vandaan? Ik zou hem graag eens duidelijk bekijken. Ja hij is mooi he! http://www.cpribarbados.com/wp-content/uploads/2014/07/permaculture-garden-design-3.jpg Quote
marijke Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 Dank voor de link, nu kan ik de afbeelding beter bekijken...echt mooi! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 februari 2016 Geplaatst: 5 februari 2016 Welkom hier! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.