Stoyanov Geplaatst: 29 januari 2016 Geplaatst: 29 januari 2016 Iemand ervaring mee?Kan nergens zaden vinden. Quote
RobO Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 zelf niet maar zaden vind je hier of hier Quote
Stoyanov Geplaatst: 31 januari 2016 Auteur Geplaatst: 31 januari 2016 Ik heb de zaden besteld via Aliexpress. Puur en alleen omdat ik geen visacard heb.In china kan ik gewoon met IDeal betalen.Ben reuze benieuwd naar het resultaat.Ik ga voortrekken in kweekkasjes (die van de Eksjun) , thuis in het raamkozijn.Kunnen ze afharden in de kas.Van de zomer buiten proberen.Vervelende is dat het buiten wordt aangevreten door beestjes, of althans de gewone paksoi. In de kas niet.Maar daar had afgelopen keer een naaktslakje van plusminus 1cm een 'ravage' aangericht Ik houd u allen op de hoogte Quote
RobO Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Diana zegt dat je ze best nu of na half juli kan zaaien linkje; ze schieten bij warm weer erg snel heb ik hier ook gemerkt dus ik denk niet in de kas zettensucces! Quote
Yosha Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Oh ik had ze bij de late zaadjes ingedeeld, maar ik heb nu juist plek dus ik weet al wat ik vandaag ga doen... bedankt RobO! Quote
bloemenkoningin Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Paarse paksoi is ook dichterbij te vinden. Bij zaden en zo. Is alleen verzendkosten van een postzegel Quote
Stoyanov Geplaatst: 2 februari 2016 Auteur Geplaatst: 2 februari 2016 Ik gaat meteen effe kijken.Wat de andere antwoorden betreft.Ik heb zelf nare ervaringen met zaaien na half juli t/m eind augustus.Alles doorgeschoten en/of aangevreten.Voor en najaar geen last van. Quote
bloemenkoningin Geplaatst: 10 februari 2016 Geplaatst: 10 februari 2016 ik zet ze alleen vroeg en vanaf augustus. En ik leg of zet er glasgordijnen overheen.In het begin emmers waar de bodem is uitgesneden. Die zet ik ook over de boontjes en de sla. Kan er geen beest bij Quote
bloemenkoningin Geplaatst: 12 februari 2016 Geplaatst: 12 februari 2016 nou bij zaden en zo krijg je maar weinig zaden. Ik heb net de envelop binnen. Als er 25 zaden op het zakje staat zitten er 5 inAls er 100 zaden op het zakje staat zitten er 25 zaden in. En zo overal. Erg jammer. De prijs is goed als ze ook doen wat erop staat Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.