femmie Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 Hoi hoi, Ik ben Femke, 27jaar en woon in noord Italie. Sinds vorig jaar ben ik een moestuintje begonnen in mijn achtertuin. Nouja stukje tuin naast het terras, het is ongeveer 20 m2. Vorig jaar waren mijn tomaten, augurken, pepers, aardappels en mega pompoen best goed gelukt. Nee, de pompoen was super! De aubergine en paprika zijn helaas door de slakken opgegeten. Door het mulchen ziet mijn grond er nu nog mooi uit en die 15graden van vandaag maken dat ik mega zin heb om te beginnen. T weerbericht verwacht nog wel wat sneeuw ergens, dus heb alleen nog paprika en peper voorgezaaid binnen. Groetjes, Femke Ps. Ik hoop de foto's van vorig jaar te kunnen uploaden Quote
RobO Geplaatst: 3 februari 2016 Geplaatst: 3 februari 2016 Benvenuto (wat een mooie plek! wij waren 3 jaar terug in het mooie Aostadal, daar hadden ze ook van die heerlijke groenten in de tuinen; gelukkig verkochten ze die aan de lokale super, dus wij aten mee) Quote
john68 Geplaatst: 3 februari 2016 Geplaatst: 3 februari 2016 Welkom Femmie Quote Wie vraagt wordt steeds wijzer, hoe wijzer je wordt ,, hoe meer vragen je gaat stellen
petersmit Geplaatst: 3 februari 2016 Geplaatst: 3 februari 2016 Welkom Femke! Leuke foto's vanuit het Italiaanse! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
femmie Geplaatst: 3 februari 2016 Auteur Geplaatst: 3 februari 2016 Bedankt voor de reacties. Ik ga wel eens skien in Aosta, mooie streek! En wat leuk van die markt. Quote
Nathanya Geplaatst: 5 februari 2016 Geplaatst: 5 februari 2016 Welkom! En wat een mooie pompoen!! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 februari 2016 Geplaatst: 5 februari 2016 Welkom hier! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
femmie Geplaatst: 19 maart 2016 Auteur Geplaatst: 19 maart 2016 Plotseling van een buurvrouw het aanbod gehad om haar stukje 'volkstuin' te mogen bewerken, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Het is ongeveer 12x12m, heb niet heel precies gemeten haha. Er staat een frambozen bos waar al jaren niks aan gedaan is. En wat bomen die ik niet thuis kan brengen. Ik ga snel een plan maken, ondertussen wat foto's Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.