Geplaatst: 14 februari 20169 j Alles staat onder voorbehoud, het licht eraan of ik dan daadwerkelijk kan komen op de MTFD. Ook of ik dan vervoer kan regelen. vanuit Regio R'dam/KrimpenEr kan ook tussentijds geruild worden via pb Aanbod:Palmkool, Nero di toscana (bio)Komkommer Konsa F1Komkommer Marketmore (bio)Komkommer VorgebirgstraubenPastinaak, White gemPrei, De carentanRabarber Chard "Vulcan"Radijs, RiesenbutterRadijs, Scarlet GlobeRode biet, ChioggiaSnijbiet, Beta vulgaris cicla (bio)Stamslaboon, keygoldStamsnijboon AdmiresTuinbonen, Vicia FabaUi, Roja de Niort Mogelijk*Framboos scheuten (ras onbekend) ZoekendAnanasaardbei plant/zaadAardbei Ruby Ann plant/zaad Vlees etende planten zaad (bijv Dionaea muscipula) voor de vele vlees (soort fruit vliegjes) die ik dan opeens zomers heb altijd Leuke muntzaadjes/plantjes (geen marokaanse) Ander soort leuk zaad (bijv binnenshuis zaad (hangend?) voor onder een ficus, die in een 60cm pot staat). * = Mocht de scheuten optijd goed beworteld zijn. Ik geef/Ik krijg
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.