Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Gisteravond drie gezellige moestuin liefhebbers ontmoet op een volkstuinledenvergadering. Het was leuker dan ik van te voren verwacht had, doordat ik aan tafel zat met deze drie andere enthousiastelingen. Echt super leuk om zo je hobby te kunnen delen. Twee vrouwen vertelde over dit forum, dus maar eens een kijkje komen nemen en mij gelijk aangemeld. Super leuk dat er zo'n forum bestaat voor én door tuinliefhebbers. En nu met het zonnetje buiten, krijg ik weer zin om aan de slag te gaan.

Ik ben opgegroeid op een akkerbouw bedrijf en heb daar altijd mijn ouders geholpen in de moestuin. Nu mijn broer de boerderij over heeft genomen is het toch anders en wilde ik mijn eigen stukje grond. Sinds 1 jaar huur ik 1 are. Mijn dochter van 13 vind het ook geweldig om mee te helpen. Het afgelopen jaar was het echt uitproberen. We hadden een stuk grond met heel veel onkruid, soms vroeg ik me af waar ik in vredesnaam mee begonnen was. Dan was ik door studie drukte een week niet geweest en dan groeide het onkruid mij om de oren. Ook mislukte onze oogst door de grote hoeveelheid slakken.

Aankomend seizoen hoop ik met veel tips en nieuwe ideeen onze volkstuin verder op te bouwen en er meer ons tuintje van te maken. Ik ben gek op groente en nieuwe recepten uit proberen, dus dat hoop ik hier ook te kunnen delen...

Groetjes Adriëtte

IMG392824791455717958.JPGIMG393753631455718089.JPG

Geplaatst:

Van harte welkom!

Geplaatst:

welkom

Geplaatst:

Welkom Adriëtte!

Moestuinhouders zijn gezellige mensen

Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..

• 3 weken later...
Geplaatst:

hey Adriette!

Welkom op het gezelligste moestuinforum!

Groetjes van je verre buurvrouw

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.