Geplaatst: 19 februari 20169 j Op de mostuindag in September heb ik van iemand ( moeder en zoon) een paar zaden gekregen van de reizigers tomaat.Helemaal leuk vond ik het ding, mooi van lelijkheid ook. Maar.......ik kan mijn zaadjes niet meer vinden. Alles afgezocht, maar die zijn weg! Ik weet helaas niet meer van wie......maar als je dit leest, misschien heb je nog twee - drie zaadjes? Groetjes, Jo
Geplaatst: 19 februari 20169 j Auteur Angela,Ja, ik wil! Maar zie ze echt niet staan bij je ruillijst? ( heb mijn brilletje echt op?)
Geplaatst: 19 februari 20169 j Vleestomaat Voyage zakje van Vreeken. Ik zet het op de ruillijst is de MTFD vroeg genoeg?
Geplaatst: 19 februari 20169 j Ik heb er genoeg. Mocht je interesse hebben, even pb'en. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Geplaatst: 21 februari 20169 j Ik ga ze ook uitproberen (ook van MTFD gekregen). Het wordt spannend! Misschien een nieuwe Moestuinforum wedstrijd? Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/223-estemys-sqfg-tuin/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.