Geplaatst: 25 februari 20169 j Hoi, Ik heb eventueel deze zaden te ruil. En ik heb natuurlijk mijn gewone zasen, waar ik vaak wel wat van kan missen. Dus als je iets zoekt, gewoon vragen. Heb niet echt aparte soorten, meer de huis tuin en keuken soorten. Zelf zoek ik aardbei stekjes...doordragersEn een stuk of tien sjalotjes om te poten. Groetjes, Jo Even kijken of dit goed gaat. Alles op een rij. Appelvrouw geeft kaaspotjes ( heb ik al) en plantjes --- krijgt: ???? Prettig gestoord geeft twee paprika's--- krijgt hakpotjesKim geeft een paar sjalotjes--- krijgt mix droogboontjesCiska geeft rozen, helleborus en aardbei--- krijgt stekje bonenkruid, heilige boontjes, olijfolie. Kibas geeft zaden ---krijgt en koopt meel. Erny--- krijgt Tomatillo ( al verstuurd) Geedee geeft doordraag aardbeitjesSander geeft bloemtjes--- krijgt droogboontjes.Angela geeft twee FLESSEN wodka en 8 pink fir piepertjes, en krijgt eitjes van de kipjes van Jorieke ( die ik koop dus) Als ik iets vergeten ben, please meld het dan even. Heb voor de liefhebber ook nog een zakje spitskool ( 2016) auberginezaden...radijsHeb ook nog wat aardappel Nicola over en een zakje met sturon pootuien. 7 april 20169 j aangepast door Gast
Geplaatst: 26 februari 20169 j Ik heb wel wat sjalotjes red sun in de aanbieding voor je . Ik zou graag wel wat van die boontjes proberen .
Geplaatst: 26 februari 20169 j Auteur Hoi Kim, de gemixte boontjes, of de Heilig boontjes? Of van allebei wat? Roept u maar!
Geplaatst: 26 februari 20169 j Hey Jo, Kun je nog een paar heilige bonen missen?Welke aardbeien zoek je?
Geplaatst: 26 februari 20169 j Auteur Ja hoor, Ciska!Ik zoek doordragers...." Merk" maakt me niet zoveel uit!
Geplaatst: 23 maart 20169 j Hallo JoZou je voor mij 10 Bindy zelfrijzend bakmeel mee willen nemen? Als het nog steeds in jouw supermarkten te krijgen is. Als je het gekocht hebt, kan ik als je wilt het geld alvast op je rekening over maken. Ik weet niet meer hoe we het de vorige keer gedaan hebben. Irina
Geplaatst: 23 maart 20169 j Auteur Hoi Irina, Goed dat je eraan denkt! Ik ga van het weekend gelijk kijken of ze het nog hebben. En dan neem ik ze gelijk mee. Ik laat het wel effe weten. Centjes komen wel op de MTFD. Groetjes, Jo
Geplaatst: 7 april 20169 j Auteur Even geupdate in eerste bericht, en mijn afspraken neer gezet. Klopt er iets niet, vergeet ik iets, laat het alsjeblieft even weten?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.