Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allen!

Mijn naam is Michael, al een poosje een lezer maar nu ook een poster op het forum.

Samen met mijn vriendin wonen ik in Brabant (regio valkenswaard). Daar hebben we een paar jaar geleden een klein huisje met veel grond kunnen vinden. Andrhalve hectare om precies te zijn. Op het hectare staan onze twee paarden en het andere stukje is voor ons.

Er wonen nu wel twee konijntjes en vier krielkippetjes en er staat een rdelijk grote kas 10m bij 3m. Deze wordt nu meer als opberg ruimte gebruikt maar met de tijd komt er weer wat eetbaars in te staan.

Plannen hebben we een hoop, maar budgetaire afwegingen zijn er altijd. Dit jaar staat een verhoogde moestijd op het programma. Voordat we daaraan beginnen eerst de grond vlak krijgen en dan een goede beschermlaag op het hout, tips zijn welkom

Echte groene vingers hebben we nog niet. Maar we leren veel en hebben het internet en een hele hoop boeken van mijn opa om te helpen. Wat er wel an staat is een walnotenboom en drie appelbomen. Inmiddels al twee seizoenen appelmoes en compot kunnen maken maar de walnoten laten het een beetje afweten. Maar daarover open ik wel een ander topic.

Ik zal later wat fotos opsnorren. Maakt een lap tekst altijd aantrekkelijker

Geplaatst:

Net gezaaid en komt in de kas. Ook voor mezelf als geheugensteun van links naar rechts.

6 bakjes tomaat

4 bakjes aubergine

4 bakjes brocoli

2 bakjes pompoen

2 bakjes dwerg zonnenbloemen

feb7b81faf5b3e36d8da1e51bb54b05d.jpg

• 2 weeks later...
Geplaatst:
Net gezaaid en komt in de kas. Ook voor mezelf als geheugensteun van links naar rechts.

Voor het bijhouden van je tuindagboek (en om anderen mee te laten kijken) kun je een "mijn moestuin seizoen" blog aanmaken.

Bekijken van andere blogs: via forumoverzicht | moestuinseizoen (derde keuze vanaf boven)

Aanmaken: Via je gebruikersnaam (helemaal rechtsboven) | Gebruikerspaneel | Blog.

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...