Amo Geplaatst: 28 februari 2016 Geplaatst: 28 februari 2016 vanochtend met 2 man nieuwe folie over de kas getrokken... had hem net voor beetje vast toen begon het enorm te waaien, nu is het echt vreselijk aan het waaien. Gevolg, ik krijg dat folie voor geen meter strak en ik weet even niet meer wat te doen? grond er onder tegenaan gooien zo lang ??? Hoe kan ik hem laten stoppen met klapperen nu? ik ben bang dat heel de toko dadelijk eraf ligt oid... spanband rond oid? hij is zo'n 3 x5 en nu als de dood dat hij vandaag niet overleefd Morgen gaat de wind wat liggen, idee is om nu touw rondom te spannen even voor nood Quote
speets Geplaatst: 28 februari 2016 Geplaatst: 28 februari 2016 Snel eraf halen en morgen opnieuw proberen? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Amo Geplaatst: 28 februari 2016 Auteur Geplaatst: 28 februari 2016 eraf was geen optie meer, hij staat maar ik heb even geen idee hoe ik dat mooi strak ga krijgen? Quote
Amo Geplaatst: 2 maart 2016 Auteur Geplaatst: 2 maart 2016 Heel erg blij , ik heb een sleuf gegraven van 20 cm diep, folie beetje omgerold en daarop betonblokken van 20 kg per stuk gelegd, 6 per kant... dus 120 kg per kant , beetje aangestampt en toen de aarde weer terug.. hopelijk gaat hij nergens meer heen... alleen de achterkant moet ik nog een vaste kant maken mét deur om te luchten . Quote
watnou Geplaatst: 6 maart 2016 Geplaatst: 6 maart 2016 hallo,ik ben ook bezig met een tunnelkas en als uw folie klappert zou ik het er met redelijk windstil weer er uit spitten en opnieuw spannen want ik weet bijna zeker dat het kapot klappert en het is 1 grote ergernis lijkt mij en jammer van al het werk om het kapot te laten waaien .als het lukt voeg ik een foto bij van mijn project gr.watnou Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.