Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik had al een topic aangemaakt en toen werd ik er op gewezen dat ik mij hier voorstellen kan, dus bij deze:

Ik ben 22 jaar en droom al een aantal jaren over een moestuin(tje). Afgelopen jaren heb ik wel eens in pot wat geprobeerd te kweken, maar op een paar losse tomaatjes na is het nooit een succes geweest. Waarschijnlijk te weinig ruimte en te laat begonnen. Nu heb ik sinds dit jaar een eigen tuin en ik kon niet wachten om het nu eens echt te proberen! Nu heb ik een huurwoning, dus ik heb gekozen voor vierkante meter bakken (SGF noemen jullie dat geloof ik) zodat ik ze eventueel weer mee kan nemen mocht ik ooit verhuizen en de tuin niet helemaal hoef te verbouwen. Ik heb nog weinig verstand van tuinieren in het algemeen maar met een hoop enthousiasme kom ik hopelijk al een heel eind! Ik heb wat zaadjes vd Lidl gekocht en een aantal bij de welkoop. Ook had ik wat zaadjes van de moestuintjes actie vd AH, maar geen idee of dat een beetje fatsoenlijke plantjes op kan leveren? Het word toch wat uitproberen het eerste jaar denk ik haha. Ik ben erg benieuwd!

Groetjes!

Geplaatst:

welkom

Geplaatst:

Welkom.

De AH moestuinpotjes geven redelijk goede planten en opbrengst.

Alleen moet rekening gehouden worden met wanneer je iets zaait, aangezien ze anders te lang binnen moeten blijven ivm (mogelijke) nachtvorst.

Google kan je aardig informatie geven hoe/wanneer je iets kunt zaaien.

Ook kun je het hier op 't forum navragen.

Geplaatst:
  • Auteur

Bedankt allemaal!

Ik kijk elke keer goed wanneer het gezaaid mag worden, ik hoop dat ik daarin geen fouten maak. Ben benieuwd of het wat wordt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic