Geplaatst: 14 maart 20169 j Ik ben nieuw op dit forum, maar niet nieuw in de moestuin wereld.Ik woon nu 5 jaar in dit huis, en sinds ik hier woon heb ik elk jaar een moestuin gemaakt.Geboren in Bladel op een boerderij, ja dan krijg je plantjes en dieren er niet meer uit he Ik heb een kat, en heb en ga dit jaar een volière maken.Ik heb een behoorlijke tuin, helaas staat er een muur midden tussen in, en een groot gedeelte is niet bruikbaar voor moestuin, of ik moet er al de klimop, heesters en alles uithalen, de boel om frezen enzHet is een beetje een wilde tuin, maar staat ook een sering, sierkers en gouden regen in, dus die wil ik toch wel behouden.Maar dan heb ik nog plek zat voor wat groente en kruiden enz. Mijn zaailingen dit jaar. Mijn tuin, nu nog kaal en saai, maar komt goed. Hier stond gras, maar echt rommel gras, van alles door elkaar, nu niet meer, klaar voor groente En dit is dan die rommel hoek, waar ik weinig mee kan.
Geplaatst: 15 maart 20169 j Een tuin waar je veel gezellige hoekjes met planten kunt maken.Op het 'moeilijke' gedeelte misschien bessenstruiken, nadat je de grond verbeterd hebt?Dan hoef je niet alle andere planten weg te halen en gebruik je de grond toch?In ieder geval: welkom op het forum
Geplaatst: 15 maart 20169 j Auteur De rommel tuin is bijna de hele dag schaduw door al die heesters, dus bessen daar denk niet dat dat gaat lukken , die hebben toch wel zon nodig om enig zins wat zoet te worden.Misschien zijn bos bessen een optie, die kunnen wel wat meer in de schaduw, maar ik lust ze niet Zwarte bes lust ik ook niet.En een rode bes, en kruisbes staan in de tuin van foto 2
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.