Geplaatst: 20 maart 20169 j Hoi, Ik ben jeroen, ben 37 jaar en woon in Gouda. Ik heb een dakterras waarop ik diverse bakken gemaakt.2 bakken gemaakt van 40cm bij 120cm, 1 bak van 40 bij 50 cm en 3 bakken van 35cm bij 35 cm.Deze bakken gebruik ik voor mijn moestuin en staan ook wat bloemen om de vrouw blij te houden.Daarnaast heb ik een aerogarden binnen staan wat erg leuk is. Hierin groeid het hele jaar diverse soorten sla waarvan ik continu kan oogsten. In de garage heb ik een ruimte van 100cm bij 70cm ingericht als growroom om daar de zaden te ontkiemen en de kleine plantjes op te laten groeien tot ze naar buiten kunnen. Groeten, Jeroen
Geplaatst: 20 maart 20169 j Ik ben ook nieuw. Mijn vriend liet me alles even zien en toen stond er plots een leeg berichtje!
Geplaatst: 20 maart 20169 j Auteur In de garage heb ik een werkbank daar onder heb ik het leeg gemaakt en met tempex/piepschuim platen een ruimte gecreëerd. Deze zijn beplakt met aluminiumfolie voor extra reflectie van het licht. Er hangt een Led groeilamp voor de verlichting. In het begin heeft een hydrocultuur systeem ingestaan. Dit om in het najaar en in de winter een beetje te broeden wat er mogelijk is.ik heb er onderandere sla, tomaten, perpers, kruiden, en aardbeien uit gegeten en dat in de winter ! Nu is hij meer ingericht om zaden te kiemen en planten voor te trekken voordat ze naar buiten gaan. Ook staat er een grondkers in waar nu de vruchten bijna rijp van zijn.Tiny Tim tomaten pluk ik ook nog steeds. Ik kan er wel eens een fotootje van maken en een topic aanmaken van alles wat ik probeer te doen als beginner. Groeten jeroen
Geplaatst: 20 maart 20169 j Auteur Geeft niets hannah, ik ben ook nog aan het kijken hoe het allemaal werkt .
Geplaatst: 21 maart 20169 j Dat ziet er wel interessant uit jeroen!Ik vroeg me al af hoe je dat ging doen zonder verlichting, maar er hangt een groei lampje in dus!Best wel wat ruimte zo, het is wel een goede oplossing voor als je wat meer wilt voorzaaien dan je kwijt kan in je vensterbank haha!
Geplaatst: 21 maart 20169 j Auteur Ik heb het vorig jaar in de vensterbank geprobeerd, echter vond ik vaak alles op de grond terug. Leuk zo'n kat !Nu begint mijn ook zoontje, met die twee slopers durf ik niets meer neer te zetten. Haha.Ik ben dus gevlucht naar de garage, kan ik gelijk wat aan mijn auto doen en een beetje darten. Groeten, Jeroen
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.