Geplaatst: 20 maart 20169 j Hoi! Ik ben Marielle, 29 jaar oud en ik woon in Wijchen (Nijmegen).Mijn vriend en ik hebben een tijd op een flatje gewoond, en nu eindelijk hebben we ons droomhuis kunnen kopen! Wij wonen hier nu sinds begin Februari, nadat we 3 weken flink hebben moeten klussen.Dit huis heeft de tuin waar ik al mijn hele leven van droom! En nu kan ik eindelijk gaan zaaien en kweken! Bij dit huis hoort namelijk een enorme tuin, een kas, een binnenplaats, een garage en nog een schuurtje ook. Ik ben alvast begonnen met voorzaaien van; paprika, cherry tomaten, en cherry tomaten mix, komkommers, stokslabonen, sla, trostomaten.Veel weet ik nog niet, althans ik heb een boel te leren nog, mede daarom heb ik mezelf aangemeld hier. Ik zal nog even wat foto's bijvoegen
Geplaatst: 20 maart 20169 j Auteur Ik hoop dat jullie de labeltjes kunnen lezen want ik weet niet meer precies wat wat is zo vanaf de foto.
Geplaatst: 20 maart 20169 j welkom lekker veel ruimte! geef de zaailingen maar zoveel mogelijk licht en de plantjes die pas na de vorst buiten/in de kas kunnen wat minder warmte, ze hebben nog 6 weken te gaan
Geplaatst: 21 maart 20169 j Auteur Bedankt voor je berichtje! Zou ik alle plantjes die nu in het raamkozijn staan en straks april/mei de kas in gaan, nu alvast ietsje kouder moeten zetten dan de 18 tot 20 graden waar ze nu staan? Ik moet nog veel leren haha!
Geplaatst: 27 maart 20169 j hallo,welkom hier,je kunt de plantjes afharden door nu overdag buiten te zetten en s,avonds weer binnen halen maar dan niet in de warmte van de kamer maar in een bijkeuken of garage ofzo .doe ik ook en bevalt heel goed maar er zijn zoveel manieren.gr.watnou
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.