NoeNoePower Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Hoi, Mijn munt heb ik gestekt, en staat nu in water. Ongeveer nu 2 weken. Maar de wortels zijn nog niet heel erg groot. Tips? Quote Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
RobO Geplaatst: 21 maart 2016 Geplaatst: 21 maart 2016 als ze zo groot zijn: kun je ze oppotten en redelijk vochtig houden de eerste tijd zeker Quote
NoeNoePower Geplaatst: 21 maart 2016 Auteur Geplaatst: 21 maart 2016 Hoelang stonden die in water? Quote Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
NoeNoePower Geplaatst: 21 maart 2016 Auteur Geplaatst: 21 maart 2016 Dit is de gene met de kleinste wortels, de rest heb ik maar in de grond gezet. Die hadden ongeveer wortels van stekjes 1 week waren. Ik heb ze 2,5 weken geleden gestekt Quote Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
NoeNoePower Geplaatst: 21 maart 2016 Auteur Geplaatst: 21 maart 2016 Ging niet helemaal goed, maar dit is hem Quote Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
Bit Geplaatst: 22 maart 2016 Geplaatst: 22 maart 2016 Gewoon in potje zetten met goed vochtige potgrond, en behoorlijk vochtig houden een week lang, daarna es op laten drogen ( niet uitdrogen ). Ding gaat verder geheel vanzelf. Echt lekker makkelijk. Quote
NoeNoePower Geplaatst: 22 maart 2016 Auteur Geplaatst: 22 maart 2016 Hahaha inderdaad makkelijk. Quote Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.