Geplaatst: 20 maart 20169 j Hoi, Mijn munt heb ik gestekt, en staat nu in water. Ongeveer nu 2 weken. Maar de wortels zijn nog niet heel erg groot. Tips? Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
Geplaatst: 21 maart 20169 j als ze zo groot zijn: kun je ze oppotten en redelijk vochtig houden de eerste tijd zeker
Geplaatst: 21 maart 20169 j Auteur Hoelang stonden die in water? Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
Geplaatst: 21 maart 20169 j Auteur Dit is de gene met de kleinste wortels, de rest heb ik maar in de grond gezet. Die hadden ongeveer wortels van stekjes 1 week waren. Ik heb ze 2,5 weken geleden gestekt Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
Geplaatst: 21 maart 20169 j Auteur Ging niet helemaal goed, maar dit is hem Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
Geplaatst: 22 maart 20169 j Gewoon in potje zetten met goed vochtige potgrond, en behoorlijk vochtig houden een week lang, daarna es op laten drogen ( niet uitdrogen ). Ding gaat verder geheel vanzelf. Echt lekker makkelijk.
Geplaatst: 22 maart 20169 j Auteur Hahaha inderdaad makkelijk. Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.