timvk2000 Geplaatst: 31 maart 2016 Geplaatst: 31 maart 2016 hoi allemaal,ik ben voor een activiteit op school op 6 april op zoek naar oude/onbekende/vergeten groenten(dus geen zaden maar echt product) ik wil namelijk de mensen kennis laten maken met deze mooie oude soorten.omdat ik er niks mee verdien en dus zelf betaal liever niet te dure producten.heeft iemand iets in de aanbieding?verse kruiden en inmaak zijn ook altijd welkom groetjes tim Quote
erna Geplaatst: 1 april 2016 Geplaatst: 1 april 2016 denk dat je de tijd niet mee hebt voor het presenteren van vergeten groenten....alles staat slechts voor te trekken of te kiemen momenteel.....Ook de vergeten groenten hebben zo hun verse seizoen.....Erna Quote
RobO Geplaatst: 1 april 2016 Geplaatst: 1 april 2016 aardpeer en pastinaak vind je nog wel bij de plaatselijke moestuinen, ga even langscapucijners bij de super Quote
Nadi Geplaatst: 1 april 2016 Geplaatst: 1 april 2016 Op de markt bij ons hebben ze vaak een hoop vergeten groenten liggen. Misschien op de markt bij je in de buurt kijken? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.