Anonienke Geplaatst: 2 april 2016 Share Geplaatst: 2 april 2016 Hoi hoi. Gezien ze hier bij ikea breda uitverkocht zijn, vroeg ik me af of iemand dceze nog heeft staan en er niks mee doet. Iets vergelijkbaars mag ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jenneke Geplaatst: 2 april 2016 Share Geplaatst: 2 april 2016 Ik keek net op de website van Ikea en zag dat ze in Breda er nog 1 op voorraad hebben. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70285820/ Bij IKea Barendrecht hebben ze er ook nog een paar.Leuk ding is dat hè. Ik heb hem een week of wat geleden gekocht. Vorig jaar was ik te laat toen was hij heel snel overal uitverkocht. Eventueel kun je ook nog kijken bij de dichtstbijzijnde Ikea in België. Daar was hij vorig jaar langer te krijgen dan in Nederland . Helaas had ik vorig jaar toen geen gelegenheid voor een ritje België. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.