Geplaatst: 20 juli 201114 j Auteur Dat ziet er echt fantastisch uit Marieke Kijk ook eens op ons blog http://snekermoestuin.blogspot.com/
Geplaatst: 20 juli 201114 j Hierbij wil ik graag mijn brouwsel laten zien : Zwarte bessen met aardbeien en citroen. Volgens een likeur recept. Wo een prachtige kleur en mooie foto..wil je het recept bij de recepten zetten? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 juli 201114 j Ja, dat zou ik best wel willen Jet, maar moet ik niet beter eerst wachten of het wel drinkbaar is ? ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 20 juli 201114 j Ja, dat zou ik best wel willen Jet, maar moet ik niet beter eerst wachten of het wel drinkbaar is ? Heb je niet al een klein slokje genomen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 juli 201114 j Nee Kan dat al wel?Nou, met een klein schoon lepeltje..kan je niets bederven.Even het smaakje slurpen Hoelang moet het staan? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.