Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Diverse zaden


Aanbevolen berichten

Ik kwam nog wat geopende zadenzakjes tegen die ik niet meer ga zaaien of gewoon te veel van heb.

 

Palmkool nero di toscane 01-01-2018

Courgette De Nice 01-12-2016

Pompoen Connecticut Field 05-2016

Chinese Kool Granaat 01-2018

Watermeloen Bingo 05-2016

Radijs witte lange 12-2017

Koolraap Champion 01-2019

 

De bloemkool zaden waren tot eind 2015 houdbaar, maar stuur ik mee mocht iemand die nog willen proberen.

 

Ik zoek niet veel, maar doe anderen hiermee liever een gunst. Ik vind bijzondere soortjes van gangbare groenten altijd leuk. Bijv: paarse tomaten, winter brocolli, gele bieten etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bearco,

 

Omdat je nog maar enkele weken op dit forum bent, even wat ideetjes aanreiken misschien.

 

- Net als alle forumleden ben je ook welkom op de Moestuinforumdag (MTFD) a.s. 16 april. Zo te zien heb je al een leuk aanbod aan zaadjes en daar kun je vast wat van die dingen die je zoekt weer krijgen/ruilen. Bovendien een heel leuke en gezellige dag, vol nieuwe ontmoetingen met forumleden.

- Je kunt ook meedoen met een rondzend zadenenvelop/zadendoos....Het idee is: mensen sturen zaden aan elkaar door...wat je nodig hebt neem je er uit en je doet er ook weer andere zaden in voor de volgenden.....ook op deze manier kun je mensen blij maken met de zakjes die jij over hebt en vast weer diverse andere soorten groenten proberen.

 

Als je op het overzicht klikt, kom je de topics hiervoor vanzelf wel tegen.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie weknow. Ik ben al een paar jaar lid op dit forum maar ben niet altijd ingelogd hoor

 

Doordat ik het momenteel erg druk privé heb wordt mtfd niks voor mij. Maar die zadeneveloppe lijkt me wel wat, bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...