Barry77 Geplaatst: 17 april 2016 Share Geplaatst: 17 april 2016 Hallo, Ik kom op mijn tuin allemaal plantjes tegen waar ik niet van weet wat het zijn.Zijn dit toevallig dalhia's? Kan het dan ook zo zijn dat dalhia's zich verspreiden? Groetjes,Barry Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 17 april 2016 Share Geplaatst: 17 april 2016 Ik zou eerder aan een Afrikaantje denken Die zaait ook makkelijker uit dan een dahlia. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 17 april 2016 Share Geplaatst: 17 april 2016 Als het Afrikaantjes zijn dan zouden de blaadjes een beetje moeten stinken... En als je nog meer onbekende plantjes tegenkomt dan kan je ze in dit topic plaatsen: identificatie-wat-voor-plant-struik-boom-is-dit-t5695-3350.html Je hebt daar kans dat je wat meer reacties krijgt omdat mensen op dat topic geabonneerd zijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Barry77 Geplaatst: 17 april 2016 Auteur Share Geplaatst: 17 april 2016 Dank voor de reacties.Het is geen afrikaantje. Daar stinkt hij niet genoeg voor.Ik zal het verplaatsen naar het andere topic. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten