Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Juist indeling ?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Na een hele poos afwezig te zijn geweest nu eindelijk weer in de mogelijkheid om dit jaar weer groenten te verbouwen.

Ik ben nu, van een 2m2 moestuintje over naar een dikke 10m2 moestuin. ( Heerlijk! )

Ook heb ik een koude bak besteld van royal well, de jumbo variant. ( afm. 127x86x60)

 

Nu heb ik nog een aantal vragen:

- Wat vinden jullie van de indeling van de groenten? Zouden jullie het anders indelen ?

- En waar zouden jullie de koude bak neerzetten? Hij kan evt. ook nog meer naar rechts ( waar er nog drie vlakken open staan )

en welke planten hier sowieso inzetten ?

^ deze vraag omdat ik straks niet nogmaals mijn groenten moet/wil gaan verplaatsen. Dan verplaats ik liever de koude bak.

 

Aan de linkerkant ( niet op de tekening ) is er een nieuw ingeplante haag, dus de kas krijgt nu nog voldoende zonlicht door op die plek. De zaailingen zou ik in de kas kunnen plaatsen, maar door de nieuw ingeplante haag evt. ook buiten de koude bak. Daar hebben ze voldoende bescherming tegen de wind door de haag en de bak.

 

Rechts ons lounge gedeelte.

 

IMG702742911461915663.JPG

 

Benieuwd naar jullie reacties.

Follow your dreams, they know the way!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afbeelding is slecht te zien, een printscreen maken is makkelijker dan een foto.

 

mijn eerste reactie, kan je op deze manier overal wel bij zonder in de vakken te staan? meestal wordt een afstand van 2 vakken (60cm) als reikwijdte aangehouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn je vakken dan heel klein of heb je extra looppaden?

 

je vraagt feedback op de indeling, hoe kan iemand feedback geven op een je indeling wanneer deze niet correct/volledig op papier staat?

sorry op basis van de gegeven info kan ik maar weinig advies geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...