jootje Geplaatst: 6 mei 2016 Share Geplaatst: 6 mei 2016 Hoi, Ik heb geen idee van wie, en wat voir soort komkommerplantje het is, maar ik heb er een van de tafel meegenomen. Boven op mijn hobbyhok neergezet. Hij groeide goed...nog steeds, maar heeft nu bloemen. Zo te zien mannelijke en vrouwelijke.....maar ehhh....worden dit heuse komkommertjes? Moeten daar niet eerst bijtjes bij geweest zijn enzo? Ziet er wel schattig uit. Heb ook het vermoeden dat het een snack komkommer is? Heb hem naar beneden gehaald, maar hij zachtjes wennen in de bijkeuken..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thijs206 Geplaatst: 6 mei 2016 Share Geplaatst: 6 mei 2016 Bij de komkommer groeit de vrucht ook zonder bevruchting uit tot een komkommer. Tenzij je zaad wil overhouden, wil je ook eigenlijk geen bevruchting, omdat je dan dikke zaden in de komkommer krijgt (en daardoor niet een lekkere sappige komkommer).Op de website mooiemoestuin staat een heldere uitleg; http://www.mooiemoestuin.nl/groenteteelt/vruchtgewassen/komkommer/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.