Daniele Geplaatst: 7 mei 2016 Geplaatst: 7 mei 2016 Iemand die me kan helpen ? Mijn bladeren zien er zo gek uit , maar vind nergens wat dit is Quote
harms1 Geplaatst: 7 mei 2016 Geplaatst: 7 mei 2016 Lijkt wel of er een beestje aan je framboos aan het knabbelen is? Mogelijk slakken? 'S avonds eens kijken met een zaklamp? Sent from my MotoG3 using Tapatalk Quote
harms1 Geplaatst: 7 mei 2016 Geplaatst: 7 mei 2016 Framboos mag geen kraanwater, alleen regenwater! Sent from my MotoG3 using Tapatalk Quote
Daniele Geplaatst: 7 mei 2016 Auteur Geplaatst: 7 mei 2016 Denk dat het dat niet is want heb daar gisteren al voor gekeken en ik bedoel ook meer zo de herkeuring in roestbruin precies Quote
pippi Geplaatst: 7 mei 2016 Geplaatst: 7 mei 2016 Verbranding door de zon? Het is opeens wel heeeel erg zonnig, ik heb ook planten met van die witte vlekken op de blaadjes die dan verdorren. Dat gedoe met geen kraanwater geven aan bepaalde planten, daar doe ik niet aan hoor. Ik giet met regenwater zolang ik regenwater heb, en als het op is zoals nu, dan is het gewoon water uit de kraan. Plantjes in andere tuinen zonder kraan in de buurt krijgen nu helemaal geen water, dus ze mogen blij zijn dat er überhaupt water is. Quote
simonvb Geplaatst: 8 mei 2016 Geplaatst: 8 mei 2016 Volgens mij ook verbrand, heb het zelf ook in enkele planten die ik aan het afharden ben. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.