Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

aubergine-crisis!!

manolito

Recommended Posts

Nou ja, crisis... ik heb dit jaar voor het eerst een aubergineplant en nu kom ik vanmorgen boven (hij staat nog binnen op zolder omdat het een paar dagen slecht weer was en nu zag ik dat de aubergine zijn 'bloemknoppen' (of daar lijkt het op) laat vallen, eentje ligt onder in de pot en de ander hangt er al los aan... waar komt dit door en wat kan ik er aan doen?

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

Het klinkt of je de plant verplaatst heb op zolder voor slecht weer, als je bv van buiten naar binnen verplaatst hebt vinden de meeste planten dat niet lekker, er is nu geen kans meer op vorst en wat buiten staat zou ik gewoon daar laten staan wat voor een weer dan ook, je kunt dan beter buiten een minitunnel voor hem maken als je hem beschermen wil.

Players only love you when they're playing.

nee geen kat, had hem idd naar binnen gehaald omdat het erg slecht weer was en ik geen ruimte meer had in mijn kweekkast buiten.

hij staat inmiddels weer buiten.

Hoe groot moet de pot ongeveer zijn? dat zou het wel eens kunnen zijn, pot is niet erg groot.

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.