Ralf63 Geplaatst: 16 mei 2016 Geplaatst: 16 mei 2016 Gisteren de sperziebonen in de volle grond gezet en een aantal daarvan is vandaag opvallend donker gekleurd en heeft een soort doorschijnend blad. Iemand enig idee? Quote Als ik buiten ga roken, is dat meestal op eiken of beuken, maar ook wel op appel- of kersenhout...
Ralf63 Geplaatst: 16 mei 2016 Auteur Geplaatst: 16 mei 2016 Met foto nu Quote Als ik buiten ga roken, is dat meestal op eiken of beuken, maar ook wel op appel- of kersenhout...
Ralf63 Geplaatst: 16 mei 2016 Auteur Geplaatst: 16 mei 2016 Krijg de foto er niet bij, hoewel hij wel zegt dat hij hem up[load? Nachtvorst? Werkelijk?? Afgelopen nacht?? Quote Als ik buiten ga roken, is dat meestal op eiken of beuken, maar ook wel op appel- of kersenhout...
Ralf63 Geplaatst: 16 mei 2016 Auteur Geplaatst: 16 mei 2016 Lees net de post van Kibas. -5,5 graden, hoewel ik het tot laat in de avond redelijk aangenaam vond buiten... Quote Als ik buiten ga roken, is dat meestal op eiken of beuken, maar ook wel op appel- of kersenhout...
pippi Geplaatst: 16 mei 2016 Geplaatst: 16 mei 2016 Na 1 dag kan dat geen ongedierte zijn, waarschijnlijk gewoon koudeschade. Niks aan de hand als het weer beter wordt. Ik heb ook aardbeitjes met verkleumde onderste blaadjes, maar de nieuwe blaadjes zijn groen en gezond. Quote
Erny Geplaatst: 16 mei 2016 Geplaatst: 16 mei 2016 Na het uploaden (foto's toevoegen) van de foto moet je hem nog in je bericht plaatsen. Quote
Ralf63 Geplaatst: 17 mei 2016 Auteur Geplaatst: 17 mei 2016 Zal volgende keer nog eens proberen. Dank voor de reacties! Quote Als ik buiten ga roken, is dat meestal op eiken of beuken, maar ook wel op appel- of kersenhout...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.