Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waar heb je de plant vandaan(velutina)?Om te weten of het een betrouwbare kweker is.Mijn vader weet er ook wel wat van.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:
Waar heb je de plant vandaan(velutina)?Om te weten of het een betrouwbare kweker is.Mijn vader weet er ook wel wat van.

Heb em gekocht bij T&J palms in poeldijk, je zou denken dat ze er daar wel wat verstand van hebben. Echter op een ander forum is iedereen er zeker van dat het een andere soort is.

Geplaatst:

De chiquita bananen komen van de cavendish bananenplant maar dat duurt dus inderdaad een jaar of 5. De velutina krijgt vaak na een jaar al kleine roze banaantjes, je kan ze eten maar zitten vol met pitten. Die leek me dus wel leuk om aan te schaffen, maar nu weet ik dus nog niet of ik de velutina heb of toch een andere

Geplaatst:

Eerst maar afwachten of ik de goeie plant heb, maar als ik er banaantjes in krijg denk ik wel dat ik ze ga zaaien. Versheid schijnt belangrijk te zijn bij bananenzaden, en de zaden die ik nu heb weet ik niet hoe oud die zijn. Vandaar dat het tot nu toe waarschijnlijk ook nog niet is gelukt om iets te laten kiemen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...