Bubbels Geplaatst: 24 mei 2016 Geplaatst: 24 mei 2016 In mijn grote kas staan eigenlijk alleen tomatenplanten. In het midden heb ik tegen een steunpaal 2 sperzieboonplantjes gezet, uit de AH moestuintjes. Ze deden het prima, maar sinds twee weken worden ze bijna iedere nacht uitgegraven. De plantjes worden uit de grond getrokken lijkt wel, en zo vind ik ze de volgende dag liggend op de aarde. Met de tomatenplanten en afrikaantjes ertussen gebeurt helemaal niks. Wat kan dit zijn? Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
RobO Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 als de zaadresten eraf gegeten worden een muis mi Quote
Bubbels Geplaatst: 25 mei 2016 Auteur Geplaatst: 25 mei 2016 Hmmm, die waren er na dag 1 al af. Maar misschien is het een demente muis. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
AnnekeW Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Staan ze niet per ongeluk op zijn gangenstelsel? Quote
Bubbels Geplaatst: 6 juni 2016 Auteur Geplaatst: 6 juni 2016 Geen gangenstelsels, en inmiddels is het uitgraven gestopt. Het is me nog steeds een raadsel, maar het zal waarschijnlijk een klein knaagdier geweest zijn. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
svvoorden Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Waarschijnlijk woelmuizen, die eten de wortels op van je planten. Bij mij ook meerdere keren gehad dat ze planten de grond uit werken en vaak zijn de wortels gewoon opgegeten.Zijn lastige beestjes...... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.