Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Kun je groenten/kruiden na slakkenvraat nog eten?


sasha

Aanbevolen berichten

Nadi, je moet dit eens kijken:

 

http://www.npo.nl/katja-s-bodyscan/31-03-2016/KN_1679977

 

Katja Schuurman wast zich een week niet, dus ook niet haar handen, en ze staat wel dingen als zalm te bereiden met die handen. Het klinkt goor, maar ik vond het heel interessant om te zien wat er nu uiteindelijk aan (goeie) bacteriën groeit op die vieze handen.

 

Ik denk ook wel dat we het soms een beetje overdrijven, ik was bijvoorbeeld mijn handen als ik boodschappen heb gedaan omdat ik die karretjes smerig vind. Aan de andere kant gaan mijn honden en katten nooit in bad, lopen hun hele leven op blote pootjes over straat en door de bagger, en ik vind die pootjes niet vies. Heel krom eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk ook dat we het overdrijven hoor. Ik weet als kind speelde ik altijd buiten. Was ik altijd vies van in de grond spelen. En het boeide niet. Liep altijd met blote voeten (tja en daar heb je giftige slangen, scorpions en zeer giftige spinnen) maar boeide ook niet. Eigenlijk sinds ik in Nederland woon ben ik steeds voorzichtiger geworden. Terwijl het hier toch echt wel schoner is dan in Zuid Afrika vreemd he. Misschien wel deel van de integratie haha. Maar wat er gebeurd is iemand verteld me dat het gevaarlijk is of zelfs dodelijk en ja schrik ik want dat wist ik niet. Ik ben eigenlijk blij dat ik het hier heb besproken. Ik maakte me er best wel druk om op de tuin... verder had ik het natuurlijk gewoon moeten onderzoeken maarja niet eens aan gedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...