Krave Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Ben net terug van vakantie, en ik ben een aantal pompoenen kwijt! Mijn pompoenplanten staan tegen een hek aan. Alle pompoenen achter het gaas zijn er nog. Deze groeien van de grond af aangezien de plant over het gaas gekropen is. De pompoenen die (onbeschermd) voor het gaas staan (waren ongeveer zo groot als een appel) zijn weg!?Kan het zijn dat dit door bijvoorbeeld konijnen gedaan is? Of door het vochtige weer dat ze weggerot zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svvoorden Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Kan het niet zijn dat ze gewoon niet bevrucht waren en afgestorven zijn? Zo niet dan lijkt mij dat het van alles kan zijn, muizen, vogels, slakken.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 ... kwajongens ... kwameisjes... Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts