Redbeard Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 mijn vraag aan jullie Ik heb met peterselie en mijn bieslook met de grond gelijk afgeknipt voor ik had gelezen dat dit ongeveer 3 cm boven de grond moet...gaan deze nog terug groeien of beter weg gooien en nieuwe zaaien ? Groetjes bennie. Quote
Erny Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 Met de bieslook gaat het wel goed komen, die kan daar wel tegen.Voor de peterselie zie ik het wat somberder in. Het kan zijn dat er weer nieuwe groei komt maar dat ligt ook aan de staat van het plantje. Quote
RobO Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 zo E, vroeg zeg... bieslook komt wel terug, peterselie ook maar niet te veel water geven Quote
Redbeard Geplaatst: 1 september 2016 Auteur Geplaatst: 1 september 2016 Dankjewel voor de informatie Quote
johnkort1965 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 Beetje paardenmest helpt Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk Quote
Flos Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 De bislook zal geen probleem op leveren. As de peterselie al terug groeit ( ligt een beetje aan de grond waar die in staat ) zal die ook snel doorschieten. Nu nog nieuwe zaaien buiten is een beetje laat. Plantjes daarin tegen lukken wel nog. Quote Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is.Vergeet voor een keer hoeveel geld een miljoen is.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.