Dinah Posted September 10, 2016 Share Posted September 10, 2016 Ik heb voor het eerst een moestuin.Ik kan veel informatie vinden, maar: heel weinig over wat je doet in de winter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenneke Posted September 10, 2016 Share Posted September 10, 2016 wat-zaaien-planten-in-september-t12028.html wat-zaaien-planten-in-oktober-t12029.html wat-zaaien-planten-in-november-t12030.html wat-zaaien-planten-in-januari-t12020.html Nog genoeg te doen dus. En de voorpret en plannenmakerij voor het voorjaar natuurlijk, zaden verzameling nakijken en ordenen, meedoen met de zadenenveloppen, verlanglijstjes maken, webwinkels afstruinen, reisje naar Vreeken misschien etc etc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah Posted September 10, 2016 Share Posted September 10, 2016 Vorig jaar had ik nog verse kruiden in de tuin met de kerst, dus als het weer zo'n slappe winter wordt kun je gewoon door gaan met moestuinieren Je kunt je ook binnen wagen aan hydrocultuur, zoals IKEA ons doet laten geloven met: krydda en vaxer systeem Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts